Mardröm

Jag hatar verkligen mardrömmar. Jag drömmer alltid att folk som är runt omkring mig dör, antingen olycka eller blir mördade.
Jag vaknade runt halv åtta idag av en mardröm. Jag kan inte somna om, och jag kollar runt i lägenheten hela tiden.
Det va helt sjukt, det va två människor som tog död på folk som sov hemma hos mamma och pappa. Dom tog död på dom på ett sätt så dom trodde att de inte var ett mord, sen så raka dom av håret på personen, bara för att personen inte skulle få löss. lite sjukt dock. Jag kunde prata med dom hade blivit mördade. så dom berättade. Sen såg jag mig själv. Jag va i ett rum, hade låst dörren, jag hade ett spädbarn. Jag öppnar dörren till rummet där jag är i. Där står mördarna, med kniven i första hugg, Jag får panik. Jag vaknar.
Mördarna tog sig in även fast det var låst.
Jag är sån som tar med mig mina mardrömmar ett tag i det verkliga livet, så ja kan tro att de är sant, eller tro att de kommer att hända något liknande. Så jag sitter nu och håller koll på min dörr.
Vill bara få bort drömmen ur huvudet. och kunna sova.

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch, vilken hemsk dröm. Just att drömma att folk dör är extra jobbigt tycker jag!



Ha en bra dag!

kram

2009-10-08 @ 08:19:59
URL: http://www.liiiinda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0