Saknar

varför saknar man något man aldrig har haft och kommer aldrig att ha?
När jag ser ett gäng tjejer som har så jävla kul, och är verkligen tajta blir jag nästan deprimerad.
Jag vill också ha det så. Men jag kommer aldrig få de, för att jag klarar inte av tjejer egentligen.
Det blir bara tjafs och massa falskigheter, och jag känner att jag kan verkligen inte slappna av som jag gör när jag umgås me killkompisarna. Tjejer är så svåra och komplicerade. Förstår mig egentligen inte på dom.
Det jag saknar är att få sitta o fnittra, och prata om sex och kärlek och få vara tjejig. Det som skrämmer mig mest är, den dagen jag gifter mig, vilka ska ordna min möhippa och vilka ska va mina tärnor. Jag är rädd för att jag kommer få stå där själv. Jag saknar den vänskapen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0