Känslor

Det är för mycket känslor som finns hos mig, det är så många men så få som kommer ut.
Jag vet inte hur jag ska hantera dom, och då blir allt så fel.
Tårarna kan börja rinna för ingenting, kan bli irriterad för ingenting. Det är jobbigt, jobbigt att andra ska tro annat. Men det är inget, inget dom gjort. Jag vet inte hur jag ska hantera känslorna bara.
Dom största känslorna är för den jag älskar, och dom har blivit så extremt stora att jag har blivit rädd, för jag vet att om jag förlorar honom så kommer det göra så himla ont, felet är att jag tänker för mycket, att jag hela tiden är rädd för att bli lämnad och sårad, de är nog för att jag har blivit sårad så himla många gånger. Kanske är det ett försvar, jag vet inte. Jag vill bara få ut mina känslor, och få endel av dom besvarade på samma sätt, och de är då kärlek.  Ilska, hat, besvikelse och allt det vill jag helst inte få besvarad, men de kan man inte bestämma tyvärr. Vill bara bli befriad från dessa känslor..

Kommentarer
Postat av: Jasse

När jag kom in och läste din blogg fick jag svar på min fråga direkt. Det är väldigt vanligt att känna så som du gör. Som du läste innan i min blogg, jag känner och tänker precis likadant. Kan också bli irriterad för minsta lilla, oftast utan att jag tänker på det. Det är så svårt att behärska sig. Dessutom, detta vill jag igentligen inte ens erkänna men jag har också väldigt lätt att börja gråta för ingenting. Men endast när det gäller kärleken, den är så svår. Jag kan börja gråta av att jag inte får träffa honom just den dagen jag vill. Menmen det är bara och kämpa på, jag antar att du har en underbar kille just nu så jag tror inte du behöver oroa dig. :D <3

2009-11-15 @ 23:44:11
URL: http://jasse91.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Du ska leva i nuet. Skit i vad som händer om en månad. Strunta i hur du kommer må om du inte har han. Lev i nuet. Du vet inte vad som kommer att hända ändå. Det är ditt liv och du styr hur du vill leva det!

2009-11-16 @ 07:12:40
Postat av: Jasse

Nej du är absolut inte den enda som känner så. Många av mina vänner är precis likadana också. Men allt löser sig på något sätt. Och om du inte vill orsaka jobbiga situationer så är det bara att tänka såhär: din kille är tsm med dig av någon anledning, och det är ju helt självklart att han också älskar dig. Om han hade velat lämna dig eller såra dig så hade han inte varit tsm med dig. :) <3

2009-11-16 @ 13:46:56
URL: http://jasse91.bloggagratis.se
Postat av: Jasse

Jadå, alla har vi jobbiga tankar. :)

Vi har inte varit tsm specielt länge, inte ens en månad än. Jag har haft ett långt förhållande innan, fram och tillbaka i fyra år. Och han jag är med nu är den första som jag verkligen börjar få känslor för sens min andra. :) <3

2009-11-17 @ 14:58:22
URL: http://jasse91.bloggagratis.se
Postat av: Jasse

Ja det är mysigt med nykärlek. :P

Vi båda går på gymnasiet och skulle representera våra skolor så vi hade våra platser precis framför varandra. :P Jag tyckte han va jätte snygg och då kände min kompis honom givetvis. Så jag fick hans nr och sen gick vi på bio och träffades ett tag och nu är vi tsm. :) <3

2009-11-17 @ 19:11:02
URL: http://jasse91.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0