Ingen som förstår...

Det är ingen som förstår hur det är för mig när jag börjar väga för mycket, det är INGEN som förstår!
Den paniken jag får, det går inte förklara, ångesten kommer fram som en stor smäll. När man inte får på sig sina kläder längre får mig att stortjuta, jag får panik, vill inte göra något, min dag blir förstörd. Jag har egentligen fettfobi, även fast många kanske inte tror de, så har jag det. Nu har jag kommit till de att jag får inte ens på mig hälften av mina byxor, så jag går ut o går varje dag, jag dricker bara vatten till maten och jag äter inget socker. Jag gjorde de lite igår dock, min syster fyllde år så. Jag förstår inte varför inte någon förstår mig! Känslan att att känna sig äcklad av sig själv är hemsk. Jag önskar jag kunde hålla min vikt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0