Nu är det 2009

Ja nu har  ännu ett år gått och tyärr blir man inte yngre. Det var en perfekt nyårsafton, jag var med fredrik, sofia, alex och elias. jag hade det jättetrevligt, och jag hoppas att dom oxå hade. Det var väldigt kallt den natten, vi gick till sofias föräldrar runt tolvslaget, och det är en bit till dom ifrån sofia och alex, fingrarna var genomfrusna. kunde knappt röra på dom, men det var värt det :P hehe.
Då är det andra dagen utan socker, usch börjar kännas jobbigt. Jag skulle kunna döda för coca cola just nu... hehe.
Dom första dagarna är jobbiga, men det går över sen. Jag ska försöka att inte hamna i den skiten igen. Det är inte så kul o va sockerberoende, kroppen ser inte så vacker ut till slut. Min målvikt är 6 kg ifrån. Men det går fort när slutar med socker. Jag går ut o går varje morgon med syrran, inte lång bit nu, men den ökar jag nästa vecka. Men man måste ju orka med resten av dagen nu när man är arbetslös :P hehe , ne men det är mycket o göra här hemma oxå, ser ut som bare den här hemma. usch borde skämmas.  Ska nog kolla efter en film o kolla på tror jag.. usch vad sugen ja blev på cola igen, nej nu får jag ta o sluta med det där. hehe.. ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0