Köket snart klart :D

Fick mig ett litet ryck. istället för att gå bort till maxi o köpa ägg så tänkte jag att jag skulle göra klart köket. Det är inte mycket kvar. Köksbordet och damsugning är kvar. :) Sen får jag se om jag fortsätter mig in i ett annat rum. jag har fuideringar på o göra mig av mig saker, är så trött på att det alltid ser ut som ett bombnedslag. men jag vet inte vad jag ska göra av mig av med, har rensat och rensat. Jag tror jag måste komma på en bra lösning att "gömma" sakerna så att dom inte ligger framme. Jag vet hur jag ska få undan alla sladdar men alla lådor är slut, så det är ett problem, och köpa några kan jag heller inte göra, har inga pengar för tillfället. Men det löser sig nog någon gång. I morgon ska jag till fredde. :D Ska sova där oxå, o sen på onsdag ska ja åka upp till skolan o prata lite med Anna, och se hur jag kan göra med allting. och så ska jag kolla vad jag behöver plugga på till Naturkunskap B, måste bli klar med den. Sen är det den där matten, som jag blir så trött på, jag har hållt på med Ekvationer en hel termin, och ändå fattar jag inget, gjorde ett prov innan jul. Jag får vara glad om jag får ihop 3 poäng på det provet, asså jag kommer aldrig klara det där förbannade kapitlet. Och jag kan inte ha IG i matte A. Det funkar ju inte, då kan jag aldrig komma någon vart i livet. Ibland önskar jag att jag levde ett annat liv, oj nu ljög jag, jag önskar det varje dag. Jag drömmer om att jag går en fotografutbildning och att jag har det mycket lättare i pluggandet. Alla har talanger, men jag vet inte vad jag har för någon talang, konst kanske, det ligger i släkten. Men vem vet jag kanske bara är en utomjording. haha :P
Nä om man ska ta o göra klart köket, så att man får det gjort, annars är väl risken att man skiter i det tillslut. och jag måste ta o käka lite oxå, tänkte göra mig en god hamburgare med mycket nyttigheter.
Ha en trevlig kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0