Hemma

Då var man hemma då, åkte hem tidigare för det blev ändringar. Det är skönt att vara hemma, men så tomt. Sunny var jätteglad över att se mig :D
Tänkte att jag skulle skicka efter lite bilder, men jag får se om jag orkar med det idag. :P
Annars får jag ta det i morgon. Det märker jag iaf.
Kollade på en dansfilm nyss, gud vad jag önskar att jag kunde lära mig dansa. Jag älskar att dansa, men jag vill lära mig ordentligt så att man slipper skämmas. :P Kunna röra på kroppen snyggt. Men det kommer nog aldrig bli så. Men man får alltid drömma, det är det som håller en i liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahh dansa vore kungligt att kunna!!

Visst movsen man har på fyllan är väl ok om alla andra som tittar är så pass onyktra att inte se bättre :)

2009-01-22 @ 20:18:14
URL: http://www.metrobloggen.se/tattolady

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0