Borta i några dagar

Ja då har man varit borta i några dagar då, sen tisdags. Va hos tandläkarn idag, måste antingen laga eller dra ut en tand (visdomstand), ska göra det på onsdag, kommer vara ett nervvrak :P hehe. På lördag så skulle Jimmy o Fredde in till skövde till sin syster tror jag, så jag ska kolla om jag kan åka med dom in. Ska bli skönt och komma hem lite faktiskt. Börjar få lite hemlängtan. Men så är det när man är krånglig. :P. Det är så himla skönt och vara hemma ibland och bara vara. Kunna göra det man har lust med och så. Och framförallt sova i sin egen säng :D Och det klart jag saknar Sunny jättemycket, och jag vet att när jag kommer hem så kommer han vara jättekelen och go :D Det är bara mysigt.
Ska lägga mig nu hade jag tänkt mig. är lite trött och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0