kan man bli mer irriterad ?

Kan man verkligen bli mer irriterad ?
Det är jul, man ska hjälpa till, inte låta en göra allt!
Jag tycker synd om min mamma som får fixa julen för typ 3-4 familjer!
Hon sliter som ett djur, o sen har hon värk hela julen och kan knappt röra sig för att dom ska få sin förbaskade jävla jul!!!
Mamma o pappa lägger faan 10 ggr så mer i pengar än va dom gör, ska man inte dela??
Kan man inte säga, vad ska jag göra ????? är det så jävla svårt??
TYDLIGEN!!!! Mamma förstör sin jul för att dom ska få en bra jul!!!
Så ska de faan inte va!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nej, så ska det faan inte vara! Måste bli en ändring till nästa jul annars tycker jag dom kan göra sin julmat själva!

2009-12-29 @ 17:40:06
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0