Julen

Nu har julen varit, och den va bra för min del :) Hoppas den har vart de för dig :)
På julaftons morgon vaknade jag bredvid den underbaraste människan i mitt liv :)
Vi gick upp och åt frukost och gav varandra julklappar och 6-månaderspresent :)
Fick inte så mycket tid me älsklingen, kanske 2 timmar, men de är något iaf. Han åkte bort flera mil och jag åkte till Mölltorp. Sen träffades vi på juldagen. Julfirandet vart trevligt, vi var 18 pers i mammas o pappas lilla hus :P hehe. Tomten kom till oss, de va mysigt :) Maten var god och sälskapet va trevligt. Fast jag saknade älsklingen väldigt mycket.
I 6-månaderspresent fick jag en sten format som ett hjärta och på står de "Just for you"  :) :)
Utav mig fick han ett ljus där de stod Jag älskar dig på och en jättefin kärleksförklaring på, och så hade jag skrivit ett tre sidors långt brev till honom där ja förklarade hur jag kände för honom :) Tror han blev glad :)

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska säga mer :P hehe

Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0