Varför jag skriver 6 Augusti 2009

Ni kanske undrar varför jag skriver om mitt inre. Varför jag öppnar upp mig så. Jag behöver skriva, jag måste skriva. Jag älskar att skriva. För att kunna komma vidare i livet måste man berätta sin historia. Och jag har valt att göra det här. Där jag vet att folk läser det, förhoppningsvis. Jag har varit rädd för att visa vem jag är, vad jag har gått igenom. Men jag är inte rädd längre. Jag ser det så här   Kan det bli värre än vad det har varit ?

Nej jag tror faktiskt inte det.

Många tror säkert att jag skriver allt om mitt liv för att få uppmärksamhet. Jo visst är det så, jag vill att folk ska läsa, jag vill få min historia berättad.

Jag kan inte skriva en bok, och då finns det andra allternativ. Som detta.

På detta sätt kan jag gå vidare...

Tack för att ni läser <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0