Pinsamt

Det var så himla pinsamt, vet inte hur jag ska kunna glömma det, är så jävla besviken på honom.
Träffade min killes mamma i l helgen för första gången,. blyg och nervös va ju jag. Jag tror inte han har sett mig sån förut.
Men sen kom våran kompis. Jag har sagt till honom att sluta, men sluta verkar vara något han inte förstår. Så han tog mig på arslet, jag blev ju förbannad. Men just nu tycker jag att det är pinsamt. Om jag hade kunnat göra om det, så hade jag nog hållt mig borta ifrån honom. Han kommer att förlora mig som vän snart. För jag är trött på att han alltid ska göra så, för det kommer göra att det kanske förstörs mellan mig och min kille och det är något jag verkligen inte vill. Jag älskar honom så himla mycket att jag går sönder när han inte är här. Idag har vi vart tillsammans i 2 månader, jag förstår dock inte hur han har stått ut med mig så länge :P Men något måste det ju vara :)

Jag älskar dig Jimmi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0