Kärleken 22 Juli 2009

Jag satt idag och prata med en av mina närmaste kompisar om kärleken. Om att man letar.

Men man ska inte leta efter kärleken. Kärleken kommer till en. När jag för snart ett halvårsen lämnade min dåvarande pojkvän så ville inte jag bli kär, jag ville inte träffa någon. När man inte vill ha något med kärlek att göra de är då den dyker upp. Man kan inte hitta kärlek, det är kärleken som hittar en. Om man letar efter kärlek så kan allt bli så himla mycket fel. Men när man väl har träffat någon och blivit kär. De är då allt blir så himla mycket annorlunda. När den personen rör vid en så pirrar det i hela kroppen och man blir helt knäsvag. Man känner sig så himla lugn och trygg i den personens närhet. Man vill bara känna närheten, det är då man mår som bäst. När inte personen är hos en, då känner man hur tomt det är, det blir så tomt att det gör ont, man vill bara känna personens armar runt om en och känna dens doft. Dom ensama nätterna är långa utan personen, allt blir så kallt och tomt. Och att vakna upp utan att någon ligger bredvid en är de jobbigaste. För att ligga i sängen på morgon i armarna på den man älskar är det underbaraste som finns. Och så har vi sex, det är ju bara ett stort plus i kanten. Men om man är riktigt kär då blir sex helt underbart mot va det är annars.

Meningen "Jag älskar dig" är den största meningen som finns. Själv är jag väldigt rädd för att använda den meningen. Jag har använt den meningen aldelles för mycket, till och med sagt det när jag inte menat det. Och jag tror att det är väldigt väldigt många som har gjort det oxå. När jag skulle säga det till min älskling så va jag så rädd och nervös. Men det många är rädda för det är vad den andra skulle säga. Och det var jag, jag är fortfarande rädd för att säga det. Men det tar väl kanske ett tag innan man tror på den andra. Kärleken det är något man ska tro på, något man ska längta efter. För alla vill ju bli kär och känna kärleken. Leta inte för mycket efter den, låt den komma till dig



Du får hela min kropp
att skaka
Du får mitt hjärta
att slå volter
Du får mig att le
Le på ett sätt
som jag aldrig gjort förut
Jag vill bara va i dina armar
och aldrig gå där ifrån...






Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0