Förändra mig

Jag vill förändra mig på något sätt.  Blev så sugen på det när Camilla klippte sig kort idag.
Jag blev sugen på och bli korthårig igen om jag ska vara ärlig, men jag har sparat mitt hår nu
och jag har inte fått så långt jag vill ha än. Så jag skippar det.
Men vad ska jag göra? Jag funderar på o ha min naturliga hårfärg, men passar jag i det?
Ska jag byta klädstil ?
Jag vet egentligen vad jag behöver, det är o träna. 
Det är nog det enda sättet för mig att bli mindre äcklad av min kropp.
Det är egentligen sjukt att man ska behöva ändra något med sig själv för att inte vara äcklad.
Att vi inte kan vara nöjda med hur vi ser ut. Tyvärr så kommer det nog aldrig bli så att vi är nöjda.

Man ska älska den man är inte någon man inte är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0