Ullared

Var i Ullared igår med min älskling och Terese och Fredrik, det var kul, förutom att jag på vägen ner hade jätte ont i magen, och inne på G-kås, höll på o tuppa av därinne och höll på o spy flera gånger. Det var inte så jättekul, men sen plötsligt försvann det, så då var det bättre, handlade väldigt mycket, mer än vad vi hade tänkt, som vanligt *hehe*. Vi hade bilen fullsmackad, så vi satt med grejer i fram, jag kunde knappt röra mig jag hade fullt vid benen och på knäna, sen hade jag oxå två jättehöga vaser som jag hade i knäna mot magen, hehe måste sett förjävla roligt ut asså. Sen när vi väl kom hem, packade vi ut allt, slog in mina svärföräldrars peresent och åkte igen. Jenny fick sin present, hon blev jätteglad för den, vi hade köpt benvärmare, mössa, halsduk och vantar till henne, jag var lite orolig om hon skulle bli besviken att det inte var någon sak, men hon blev jätteglad :) svärföräldrarna blev glada för sin brödrost, för det behövde dom en för deras hade gått sönder. Nu sitter min älskling och dunkar som faan med sina nya datahögtalare som han köpte igår. och jag sitter här och skriver. hehe känns som ett bra liv :P
Nä nu måste vi plocka undan för här ser det förjävligt ut, ha en bra dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0