Två timmar

Åkte två timmar idag helt i onödan, när jag kom till skolan var inte läraren där, hon var på semester idag, så jag o fredde satt typ en halvtimme och sen åkte vi hem.
Har inte fått så mycket gjort idag känner jag. skulle ha gjort en massa, men jag har inte orkat. det ser ut som ett bombnedslag här, får ta det i morgon istället. om typ en timme börjar vänner, men vad ska man hitta på innan dess, kanske ta något att äta, känns som om det är dags nu. Andra Avenyn är idag, undrar vad som händer idag då, massa intriger som gör att man inte kan sluta kolla :P
Nä nu ska jag nog ta något att äta, kanske göra varma mackor, mums.
Ha en bra kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0