Något som fattas

Det är jobbigt när någonting fattas i sitt liv, något som igentligen betyder mycket.
En vän som sitter en nära hjärtat, som i stort sett ljugit hela tiden.
Även fast jag är arg så saknar jag henne jätte mycket, men det är inte jag som ska be om ursäkt.
Jag vet att hon har det jobbigt och så, det har jag oxå haft, men jag har alltid bett om ursäkt om jag har
bettet mig illa åt. Du vet att du alltid kan ringa och prata med mig, det är bara att ta upp telefonen och slå numret och be om ursäkt, så lyssnar jag. Jag har ingen aning om varför jag skriver detta igentligen.
Det är nog för att även om du skulle slå mig blodig och sen be om ursäkt så skulle jag förlåta dig.


I morgon ska jag träffa Ella :D:D Ska bli jättekul, träffar inte henne så ofta. längtar tills i morgon.


Din smärta är min smärta även om vi bett varandra dra åt helvete
Kussilull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0