hur funkar det?

Hur kan man sakna något så himla mycket som man inte ens har? Det är ju helt sjukt.
Hur ska man kunna känna sig riktigt hel tills man har det man saknar så himla mycket. Men jag får försöka, nu när sofia o hennes familj flyttar till sverige kommer allt vara mycket lättare. Det är så himla skönt att ha en riktig nära tjejkompis som betyder så himla mycket, och som man kan prata allt om. och nu när hon flyttar till sverige så slipper jag prata med henne på msn varenda gång vi pratar, hehe, då kan man istället träffas o prata o hitta på något. och så får jag träffa Elias oftare, nu har jag inte träffat den lille killen på några månader, o han har ju växt jätte mycket, när jag träffar honom sen kommer han gömma sig bakom mamma o skrika :P hehe nä kanske inte riktigt så, men han kommer inte känna igen mig, o det är tråkigt.

Nä nu ska ja vara lite mer social med sofia på msn. hehe.. ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0