midsommar

Igår var det midsommarafton.. blev inte mycket festande för min del, ligger sjuk, men hade det kul om man tar bort det. Idag händer inte så mycket, ska ta det lungt, så att jag blir frisk. Ska till ullared på måndag så jag måste vara frisk då så att jag orkar med dagen. På måndag ska fredrik in till skövde o skriva på kontrakt innan jobbet, efter det kan va prata med hyresvärden om vi kan flytta härifrån en månad tidigare, enligt kontraktet är det 3 månaders uppsägningstid o det blir det om vi flyttar en månad tidigare. så om allt blir som det tänkt så kan vi flytta redan i augusti :D Helt underbart :D Nu ska ja gå ut o se om alexandra har lyckats klara sig ifrån fredrik o martin, dom häller vatten på henne, stackarn.
ha en bra dag:D


Jag på midsommar, den stunden jag mådde bra :D provade fredde mjukisbrallor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0