Snö

idag har inget roligt hänt, förutom att det snöa, började med snöblandat regn och sen snö. Så nu är det lite vitt ute igen, håller inte länge kan ja lova. Så är det alltid nuför tiden. Här hemma ser det ut som helvete, köket består av 20 ton disk, men det är inte jag som ska ta hand om det :D känns riktigt skönt. Sitter här o kollar på en film på tv:n vet inte vad den heter, ska kolla det tror jag... American dreamz heter den, den verkar faktiskt bra, ändå sitter jag här o skriver :P hehe.
I morgon kommer morsan o farsan hem från england, hoppas att dom har haft det bra även fast morsan var sjuk, vet ej om hon blev något bättre då men. hehe. Ska åka hem till dom på torsdag o hälsa på, o höra hur dom har haft det och så.
Nu är det snart jul, och alla börjar stressa runt, och jag är tyvärr en utav dom. :P har fått ganska mycket gjort faktiskt, o ingen hjälp av karln, ovanligt :P Nu är det en jävla reklam på tv, det finns inget mer som irriterar en när det är reklam, vad faan ska man gra under reklamen, man kan ju inte gå på toa varje kvart, :P det jag ska göra i nästa paus är iaf att koka ett ägg till i morgon, så man har något att äta på lunchen i morgon, annars funkar det inte o räkna matte, är inne på ekvationer, o det är helt omöjligt, har hållt på med det hela hösten, o fattar inget fortfarande :P hehe
Ska försöka göra prov snart, går det bra så gör det de, om det inte gör det, så är det bara o försöka igen.
Nä nu ska jag kolla på filmen, pausen är slut nu så, aja. Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: fia ejerblom

Babe, det skulle kunna varit jag som skrev det dar, fan vad lika vi ar med mycket!:D Jag har forsokt att fixa klart matten tre ggr, men har lagt ner det varje gang, hahah jag o matte gar INTE ihop:P Men skont iaf att jag inte behover kanna mig ensam hihihihi

2008-12-02 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0