sjuk dröm och sjuk dag

Härom natten hade jag den sjukaste drömmen, den började med att en jättestor orm hade svalt en människa, alla runt om trodde att människan var död, folk kände på ormen där människan lo, sen plötsligt började den röra på sig och alla blev livrädda. sen var jag plötsligt kidnappad av en alkolist, ena stunden var det en tjej o ena stunden var det en kille. Jag hade en liten dotter som blev slagen o våldtagen av kidnapparen, sen plötsligt så gjorde jag ett graviditetstest som visade positivt, sen vaknade jag, det var nog den sjukaste drömmen någonsin. helt sjukt asså, kan inte ens tyda denna dröm på något sätt om det inte är så att jag är sjuk i huvudet :P hehe.

Idag så skulle jag göra mitt prov, så jag var klar med den kursen, det gick inte så bra pga av att läraren är så jävla elak, hon skäller hela tiden, hon idiotförklarar en så fort man frågar något, hon trycker ner henne totalt, jag tycker synd om stackarna som alldrig har suttit vid en dator förrut, gud vad jag lider med dom. Det är så himla skönt att slippa ha henne mer nu, äntligen slipper jag henne. Så himla underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0