Sex and the city

Sitter här o kollar på Sex and the city filmen, fy faan den är ju skitbra :D ångrar verkligen inte att jag satte i den i dvdn.
Ni som inte har sett den ännu, KOLLA PÅ DEN!! :D Fast jag kan tänka mig att dom flesta har redan sett den då men ändå.
Tänk om man hade en sån rolig vänskap :D Den riktigt nära tjejkompis jag har är Sofia och jag tackar livet för att jag har henne, hon finns alltid där när man behöver henne. Man kan prata med henne om precis allt, plus att vi är väldigt lika i tänkande och så. Vi har mycket gemensamt. Och äntligen har hon flyttat tillbaka till sverige med sin pojkvän och deras son. Så nu kan vi ses oftare och det kommer bli lättare att prata om allt, kan vara lite svårt ibland o prata om allt på msn. hehe.
Vi får nog ta a girlnight :D Bara sitta o prata om oss, hehe :P Nä men det är mycket o roliga o ha en bara tjejkväll för då behöver man inte höra massa killsnack halva tiden och då slipper dom höra oss på ett tag :P hehe.
Får ta o försöka få tag på henne o se om vi skulle hitta på något på nyår. Men det är ju lite svårt o få tag på henne för hon är ju typ överallt :P hehe.
Nä om man skulle ta o se slutet på filmen.
Ha en bra kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0