R.I.P. Star min älskade kisse

STAR Född 2/10-03 gick bort 20/12-08
Jag saknar dej så himla mycket. Jag hoppas att du har det bra där du är nu.
Du räddade mitt liv, men jag kunde tyvär inte rädda ditt.

Sunny är jättedeppig här hemma, han springer ut hela tiden för att leta efter Star.
Han äter väldigt dåligt och han är i vanliga fall ett matvrak. Är så jobbigt och se honom så här.
Sunny är upp växt med Star, han var som Sunnys pappa. Även fast Sunny lärde honom några dumheter.

Varje morgon kom Star upp till mig och var dunderkelen, även fast det var för att han ville ha mat så var det så himla mysigt. Han var så kelen så han nästan kröp ur skinnet. Han skulle alltid stånga mig i ansiktet, hela tiden.
Men så fort jag sa puss så vände han ner huvudet så att jag kunde pussa honom på huvudet.

I lördags när jag var tvungen och åka i väg akut och låta honom somna in var en av dom värsta dagarna i hela mitt liv, Star var inte ett djur för mig, han var min bäbis, även fast han var 5 år. Han var min familj. Kommer alltid att sakna den killen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0