Mellandagsrean :D

Ja då var mellandagsrean igång då. Handlade inte så mycket, det är mina kära pojkvän som har pengar, men jag fick ett par byxor på gina. Det var inte lätt o hitta något därinne, det ar mer folk än kläder därinne. så det var lite svårt att ta sig fram, men jag skulle ha ett klädesplagg. Jeansen låg i en enda stor hög, så det var som att leta efter en speciell myra i en myrstack. Men jag hittade ett par jeans i rätt storlek. Min pojkvän köpte ett par byxor på Jack and Jones, skitsnygga var dom, men det var ingen rea på dom så dom var lite dyra om man säger så hehe. Det roligaste var att vi köpte ett typ tidningsställ på hem&hobby, o när vi kom hem så tog ja ut den ur plasten, då var det fel på den, så vi måste åka ner o byta den, jätteroligt. Shit happens.
Nu sitter Jimmy o fredde o kollar på körslaget, jag tycker inte att det är så jävla roligt så då satte jag mig vid datorn så länge i stället. Sen skulle vi nog kolla på film tror jag. Vi provade mitt Abba Singstar förrut, det var svårt, men roligt :D
Man känner ju igen låtarna så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0