Inför Jul

Idag har jag o Fredrik fixat klart nästan allt inför julen. Köttbullarna är klara, gjorde dom idag, julgodiset är klart, gjorde det i går tror ja ;P hehe. Städningen är klar, tack vare att Sofia ringde idag och sa att hon, Alex och Elias skulle in till skövde, o undrade om dom kunde komma förbi. Då blev det krut i räva på mig o Fredrik. De var jätte kul att dom kom, Elias har äxt så enormt. Han har så himla mycket energi. Han gillade iaf nappen jag hade köpt, var ju tvungen, det stod ju Elias på den så. hehe. I morgon så ska vi till morsan, hon har fyllt år så vi ska fira henne, o då ska dom fira Fredrik samtidigt, istället för att dom ska behöva åka in hit, dom har så himla mycket o göra nu så det räcker. Så innan vi åker i morgon ska jag fixa i ordning mig, o så ska ja o fredrik baka det sista som vi ska ha med, och för hoppningsvis så hinner jag o klippa honom, han ser förjävligt ut. Det ser ut som om han har en hjälm på huvudet :P hehe. Inte alls snyggt. På söndag ska Fredriks släkt komma hit o fira honom, fast det blir tidigt som tur är. Måste ju plocka undan o diska o så innan måndag. På måndag ska vi ha våran "lilla jul" med Fredde och Jimmy och i år ska syrran vara med oxå. Så då ska vi ha julbord, gottit. Och byta julklappar, och umgås o ha det kul. det blir väl så att vi spelar sista ordet eller med vilda gester. ingen aning om hur det sista ordet stavas ;P hehe. Jaja jag är inte helt värdelös :P
Det "roligaste" var härom dagen när ja o Fredrik skulle slå in dom sista julklapparna då julpappret tog slut typ, för stora paket. Vi får ta o hoppa på sakerna så kan vi slå in dom sen, hehe nä ja bara skoja. Som tur var så hade morsan massa hemma, så jag ska sno med mig lite i morgon. Nä om man skulle ta o kolla på den här lite halvkonstiga filmen o sen lägga sig. Är helt slut efter denna dag. Ha re bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0