Filmer

Satt o kolla på Ginza om jag hittade någon rolig film, dom säljer ut endel från 10kr styck, men jag vet inte hittade inte någon. ändå är det bra filmer, men kände inte för någon. Men men, så kan det va ibland, har ingen aning om vad ja ska göra mer nu medans dom kollar på körslaget. Jag vet inte hur det blir så men, men jag flyttar mig hela tiden så att andra ska bli glada.  Asså det är inte så illa som det låter men får inte fram rätt ord.  men jag låter alltid mina gäster få kolla på det dom vill även fast jag hatar det programet typ. Jag är väl för snäll så jag stöter ut mig själv, så går jag runt i lägenheten o försöka hitta på något o göra, just nu sitter jag här, men jag har redan tröttnat. hehe. så jag vet inte vad jag ska hitta på i en kvart.
Ska dra vidare i lägenheten nu. Ha de bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0