ca 1 timme

Nu har jag vart hemma ca en timme, känns inte som det, men det är skönt o va hemma lite. åkte tidigt från skolan idag, hade sån magvärk så jag orkade va kvar mer, så jag drog hem till morsan o farsan, satt där, sen kom dom hem, dom har varit i england, dom såg lite sletna ut, kan ju bero på att dom knappt sovit något. hehe.
Filmen jag såg igår var ingen höjdare, det var nog den värsta film jag har sett. Men allt kan inte vara bra.
I morgon tror ja att det är då sofia, alex och elias flyttar till swe, ska bli jätte kul. Sitter här o väntar på att hon ska komma in på msn, så man kan prata lite, men jag tror hon har fullt upp där hemma nu. hehe.
Hoppas att vi åker nu till Liseberg, skulle va jättekul att hitta på något ihop.
Min lilla star (katt) ligger i soffan här och snusar, det ser jävligt gott ut o sova.  Men det blir inte än på ett tag för min del. Tänkte sitta här ett tag till o se om Sofia kommer in.
Vad ska man göra en onsdags-kväll? inte ett skit, sitta här o stirra in i en skärm. Funderar på om man skulle ta hand om fotona, men jag vet inte om jag orkar. Nä nu ska jag kolla vidare. Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0