Innedag

Idag har man haft lite att göra :)
Jämfört med igår :P Då jag låg i soffan hela dagen och var allmänt deppig.


Dagen började med att jag gick ner till arbetsförmedlingen och skrev in mig igen. Det var ju inte speciellt roligt precis, men vad gör man.


Sen gick jag till ica och köpte jordgubbar ;) Helt galen i jordgubbar :P

På ica möter jag på svärmor och vi drar ett litet strög och tjötar lite :) Mycket trevligt :D


Sen var det hem och börja med tvätten, och äta jordgubbar :)

Hade tänkt att få all tvätt upptvättad idag, haha men jag hade lite väl mycket tvätt :P


Jag har då inte vart ute idag så mycket, men ska dra mig ut i morgon och lägga mig i solen om den är framme så att säga ;)


Nu ska jag fortsätta att kolla på fyra bröllop :):)

Vill också gifta mig!! Älskling?? ;)

Kommentarer
Postat av: jimmi

Hihi jasså de vill du älskling<3 puss puss<3<3

2011-05-10 @ 18:10:18
Postat av: Sophie

Tack tack :)

2011-05-10 @ 18:15:28
URL: http://repoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0