❤ Min stora kärlek ❤

Efter många år av ingen hopp om att hitta den stora kärleken så fann den mig.
Det började lite knaggligt men det är så det ska vara.


Då har man kommit igenom svåra saker ihop tidigt, och om man klarar av det, så klarar man av mycket.


Min stora kärlek heter Jimmi och är den mest underbaraste människa jag har träffat.




Är jag sjuk så tar han hand om mig, fryser jag så värmer han mig, är jag ledsen så får han mig alltid att le, jag kan rabbla upp tusen saker men det orkar inte jag :P


Det finns inget bättre än att få lägga sig med den man älskar, när han håller om mig så känner jag mig trygg, varm och avslappnad.


Det finns så mycket att berätta om min stora kärlek att orden inte räcker till.


Jag älskar honom så himla mycket att när jag är ifrån honom funkar ingenting.


Den här låten förklarar mina känslor för honom ❤




Jag är så otroligt stolt över min kärlek också kan jag ju säga :)


Här är två låter ifrån hans skiva. Han är en helt underbar musiker, och jag är hans största fan ;)







Jag kan ju även meddela om man att skivan går att köpa så det är bara att maila mig i så fall :)
[email protected]


Haha nu gav jag älsklingen lite reklam.


Det jag vill säga är att jag fann min stora kärlek och jag tänker inte släppa den i första taget. ;)


Jag älskar dig Jimmi med hela mitt hjärta! Du betyder allt för mig
Jag vill leva resten av mitt liv med dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blev så rörd av din kärleksförklaring till Jimmi... min goe son, Önskar er Lycka til!!!

2011-01-07 @ 10:09:03

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0