Söndag.. sjuk

Idag har jag legat i sängen hela dagen i stort sett. Mått asdåligt. Vaknade förkyld, ont i halseb och helt tung i huvudet. Jag och älsklingen gick ner till ica och köpte oboy så man kunde dricka varmt dock blev det lite godis också, men det är tillåtet när man är sjuk :P




Jag har käkat Sinova idag mot förkylning och sånt, så nu mår jag bättre, men kroppen har ingen ork fortfarande.. så hoppas på att jag mår bättre i morgon iaf :)




Nu väntar jag bara på att klockan ska gå så man kan sova :)
Imorgon blir det hemstudier, bättre om jag är hemma och studerar och vilar upp mig.


Annars har denna dag vart mysig, legat i sängen hela dagen med älsklingen som har tagit hand om mig ♥


Hur har eran dag vart ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0