Fin dag :)

Idag är det en riktigt fin dag :)

Solen skiner, och man är någorlunda pigg. :)


Jag och älsklingen var ut och gick förut idag, då man hade med sig kameran det klart :):) hehe






Vad tycker ni ? :)


Innan vi var ute så plockade jag ihop disk, då ett glas stod på ena nattduksbordet.


Haha och lilla flash lämnade spår efter sig :P



Vet inte vad han gjorde me sin tass där i men :P haha

Jag och älsklingen sitter och fixar hans skivomslag. Eller ja..han fixar även fast jag skulle göra det men men

så är det alltid när man ska fixa något till någon..


Tvätta ska man göra idag med, kommer va helt slut sen, men men

Skriver nog mer sen.


Ha de bra :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder...deni mitten tyckte jag om

kram/mamma

2010-10-09 @ 16:06:00

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0