Alkohol

Alkohol är en uräkt för att ha kul eller att må bra.
Om man inte kan ha kul eller kan må bra utan den så lever man inte i verkligheten..
Jag kan säga att jag använde alkoholen för båda grejjerna förut, men nu kan jag ha kul utan den och jag mår så himla bra utan den också :) Jag var inte beroende utav den men jag dränkte mina problem med den på helgen.
Jag har dragit ner mycket på alkoholen och jag har bestämt nu att nu blir det bara en gång i månaden, varför slösa sina pengar på något som man mår dåligt av dagen efter? Dom pengar jag sparar in, dom kan jag använda till o gå på bio, köpa nya kläder och betala av skulder :)
Det jobbigaste med detta är att dom jag umgås med dricker på helgerna men som sagt de är ju inte jag som mår dåligt dagen efter :P hihi

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är bra tänkt o att alkohol behöver man inte, i alla fall i stora mängder o inte ofta. Jag håller med dig om att det är roligare att kunna ex lägga pengarna på bio,klädesplagg mm

Kram

2010-05-12 @ 08:40:24

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0