Ny vecka

Då var det måndag igen. Denna veckan blir det lite mer åkandes. Ska in till skövde i morgon på möte med min jobbcoach och kanske träffa min kusin. Så idag blir det o förberade det som ska med i morgon. Jag hoppas jag får pengar denna veckan så att man kan köpa lite mat. Har typ ingenting hemma. Så jag sitter här och äter flingor utan något till :P Men det är iaf något :)
Någon dag nu har jag tänkt och städa i ordning i förrådet. Det ser ut som kriget där inne. Dock så har jag allt för mycket saker men så blir det :P Jag har inte fått klart i lägenheten ännu, har inga tavelkrokar så det har bara kommit upp en tavla :P Men annars är det nästan klart :)
Nu ska jag ta o fixa disken tror jag :)
Ha en underbar dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0