soliga lördagen

Eftersom jag inte har internet än, så kommer mina inlägg lite sent och så, men nu kommer lördagen :)

Det var en riktigt varm och härlig dag :) Jag och älsklingen passade på att gå ner till hamnen och ta en mjukglass :) Det var fullt med folk, det var härligt, för då vet man verkligen att sommaren är här :)
Sen tog vi en tripp i parken fanns väl inte så mycket roligt där. men vi satte oss en sväng i solen på en bänk och njöt :)


♥Älskligen ♥


jag :)


älsklingen och jag ♥♥


Sen tyckte vi att vi skulle gå hem och lägga oss på baksidan istället, då tog vi ut flash i koppel för första gången, och det gick riktigt bra faktiskt. förutom att i början så kröp han på backen, hehe men obekvämheten släppte till slut. Han hade ett paraply så han fick skugga så där låg han och ibland skulle han ut i solen, och självklart skulle han kliva över oss och så fort vi reste på oss ibland så kröp han under oss :) hehe han var för gullig. :)


lilla flash :)


Efter all sol den dagen var vi helt slut. så de blev film ganska tidigt för oss, det gick en film på tvn när vi kom in "Tjejen som föll överbord" har jag för mig att den heter :P hehe men den är iaf bra, så den kollade vi på, eller ja älsklingen låg och halvsov så det var mest jag som kollade. :P
Det var min lördag iaf :)


Hur har eran helg vart ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0