Dag 3

Då är dag 3 avklarad. skönt :)

Det har vart en liten galen dag.


Min katt Flash rymde idag :P haha


Han hoppade ut från ett fönster precis ovanför ytterdörrstaket :P




Och han var livrädd, jag försökte med stege och var själv livrädd, haha de måste sett ut :P




Jag försökte till och med locka in honom den vägen han kom ut, men det gick ju inte :P


Men till slut så vågade han hoppa ner. :)


Sen när älsklingen kom så gick vi ner med vovven till sjön så hon fick bada lite, hon var väldigt slö.




Sen löpte jag och älsklingen amok på studsmattan :) haha






att det kan vara så kul asså ;)


Nu blir det film på 6:an och popcorn :)


Hur har eran dag vart ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0