lång dag

Idag har det varit en lång och slitsam dag för mig. Mamma och pappa kom runt 11 och då började vi plocka med lådor. Sen runt ett kom älskling. Vi gick ner med typ alla lådor ner till förrådet, och det var jobbigt :P Det kändes som om man skulle dö :P hehe.
Nu sitter jag här hemma hos älskling och ögonen sticker, börjar bli trött.
Nu hoppar älskling in i duschen, vad ska man hitta på då ? Hade tänkt o gå på toa och sen lägga mig i sängen, men det gick ju inte :P hehe
Hoppas eran dag har vart bra iaf :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jo, jag vet, men tror det kommer ju mer man håller på :) Jo, det är väl i nästa liv man blir rikt, för inte är man det nu iaf :P

2010-02-10 @ 11:29:13
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0