Helgen

Då är det slutet på helgen. Helgen har bestått av massa slappande :P
I fredags kom Merja och Rosén hem till mig, och vi bjöd dom på mat.  Hade fullt upp hela dagen, med städande, fixande av mig själv och sen laga maten innan dom skulle komma. Som tur så har jag en sån underbar pojkvän som hjälper till <3
Sen efter maten så såg vi på en film och dom drog hem efter den. Så vi la oss och kollade på Legend of the seeker :) På lördagen så blev det pizza, det smakade bra. Vi skulle gått iväg till älsklings mamma men vi hoppade det denna gången pågrund av vädret. Sen så kollade vi på Melodifestivalen, jag tyckte dom två sista va bäst, det vill säga Darin - You´re out of my life, det var en sån där riktig snyftar låt, så den hamnar på min depplista :)
sen va det Crucified Barabara - Heaven or Hell, underbart och se tjejer som rockar på scenen. Mycket bra låt, min stil :)
Dom andra orkar jag inte kommentera :P hehe
Sen efter det så satt vi och kolla lite på tvn och jag brände ut lite.
Sen la vi oss i sängen och kollade på Transformers 2, dock va vi så trötta så vi stängde av, men håller på och kollar klart på den nu typ. Älskling är iväg på ica, och jag sitter här och slöar :P Vi har tvättat halva dagen. Det låg tvätt här över hela golvet, man kunde tro att det va en barnfamilj som bodde här, så mkt kläder :P haha
Nu är jag extremt trött och hungrig, och snart ska vi käka, så fort han kommer tillbaka från ica.
Hoppas eran helg har vart bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0