Helgen ♥

I fredags åkte jag och mamma och hämtade älsklingen och mina två bäbisar ♥

Lilla flash skrek hysteriskt, och det fick vi svar på varför sen då han kissade ner sig i buren.


Stackarn ♥


Älsklingen satt o slappa i bak ♥




och jag njöt av den fina utsikten ♥




Då man passade på att prova kameran i den nya mobilen, visst är den duglig ?


När man kom hem var det bara att duscha av flash och bur, stackarn ♥


På kvällen var det och kolla på idol :D


Och det var sjukt bra:) tyckte jag :):)




Sen har man bara myst med älsklingen hela helgen.


Ja, och så har man vart ute på promenader det klart, måste ju ut me Daisy.


Myst framför öppen eld med den man älskar är det bästa som finns ♥




Igår så åkte han hem med mina bäbisar. Saknar dom sjukt mycket. Alla tre! ♥


Men vi ses på fredag igen, men det känns som en evighet.


Min helg har vart helt underbar ♥


Hur har eran helg varit?


Just det ja, jag hämtade som sagt paket för ett tag sen, ena paketet var ju mobilen, och det andra var två tröjjor jag har väntat på. En vit och en svart :)


Denna tröjja :):)  Vad tycks ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0