Dagens slut

Då har man kommit snart till dagens slut. Idag så har man betalt räkningar, inte så kul men ett måste.
Jag och älsklingen var iväg och åt mat hos hans mamma, hehe vovven har blivit så himla kaxig nu :P

Hehe, hon var överallt. Gulligt :)

Handlade lite på ica när vi åkte hem, blev lite mat till både mig o katten :)

Sitter nu och kollar på Ghost Whisperer säsong 4, usch säger jag bara, jag har lipat i varje avsnitt men det här tog rekordet.

Kollar ni på det ?

Nu ska jag fortsätta kolla lite, och sen blir det sängen.

Imorgon blir det ingen skola, ska jobba hemifrån, så det blir inte så tidigt men kommer nog vakna åtta som vanligt :P ganska skönt ändå :)

Hoppas eran dag har vart bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0