Julen

Nu har julen varit. Det var en bra jul, hade det jättemysigt. Massa god mat, och många nära hjärtat omkring sig. Den ända som saknades var lilla Star. Saknar honom jättemycket.
I morgon börjar mellandagsrean, oj vad mycket folk det kommer va i stan då. hehe. Men ändå ska man ner. Man kan ju hitta lite fynd. :D Min stationära datar har pajjat det klart, så det ändå ja kan göra nu är o sitta vid internet för min bärbara klarar inte av mycket, det är en jävla skitdator. Jimmy o Fredde kommer in i morgon vid elva, det ska bli jättekul :D vi ska gå på stan o sen på kvällen ska vi testa min nya singstar skiva Abba :D Kan knappt vänta :P hehe. Idag har jag fixat i ordning två dvdskivor med bilder till morsan o farsan, o en skiva till mormor. Ska fixa minst tre till. Hoppas på att få det gjort i morgon så att morsan kan ta med dom i morgon när hon skjutsar hem syrran. Jag får nog gå upp vid nio kan ja tro. sen får vi se om jag hinner med alla. Sitter här o halv kollar på pirates in caribian på tv4. är inte så upplagd för den känner jag. får se om ja byter kanal. Det är så gött vid jul när dom sänder hur många filmer som helst på tv. Då har man lite mer o välja på.
Nä nu börjar det bli lite mer spänning i filmen, ska nog ta o kolla lite. Hoppas ni har haft en bra jul.

Saknar dej min skyddande stjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0