idol

Då är det idol, paus just nu. Tre kvar Alice, Robin, Kevin. Det är svårt nu, alla tre är jävligt bra. Men jag tror faktiskt att det kommer bl två killar i final i år. Men vem vet?
Förra gången, ja då åkte Johan ut, vilken drama det var på idol då, haha.
Nä nu börjar det igen. kommer tillbaka senare

Nu är det paus igen, dom har fått sjunga sin första låt. Jag tycker synd om Robin, jurryn hade valt fel låt till honom sa dom, det tycker jag är väldigt dålgt. Bara för det kanske han missar massa röster nu. Hoppas att han kör på med nästa låt.
Jag undrar om min kära pojkvän kan ringa snart, är jätte hungrig. men jag får la vänta ett bra tag tror jag.
Jag kommer tillbaka efter nästa paus.

Nu har alla sjungt två låtar var, ja kevin kommer ju lätt till final. Men sen är det ju Alice eller Robin? Det är svårt. Men vi får vänta o se nu. nu kommer min kära pojkvän ta internet. så ha en fortsatt bra kväll.

Jag har internet en liten stund till :) Ja då är Alice och Kevin i final. Ska bli kul o se vem som vinner nästa fredag :D
Det var tråkigt att Robin åkte ut bara, jag tyckte att han verkligen förtjänade en finalplats så som haan har utvecklats under den tiden. Happ, undrar om man får sova något i natt, det märker jag.
I morgon så kanske jag ska till mölltorp o dricka lite, men jag vet inte riktigt ännu om jag har någon större lust när de är hundar med i bilden, orkar inte med hundar, plus att jag igentligen inte tål dom heller. Men jag får se vad jag känner då. Vem vet, jag kanske har jätte stor lust. men men, vad faan ska jag hitta på nu då, har inget internet snart. funderar på om jag ska bära in datorn till sovrummet o slänga på en film, om jag inte ska ta o sova. Jag får se hur det blir.
Jaja, imorgon är det en ny dag, får se vad som händer då, sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0