Det är ju lördag

Och ändå sitter jag här hemma i soffan och funderar på o lägga sig. Men det blir väl så när vänner bor en timme bort med buss. Visst åker inte jag så mycket till mölltorp, men jag vill inte a i den jävla skithålan. det är så mycket skit snack överallt. Folk skvallrar hela tiden. Det är så himla mycket skönare här. Jag börjar nog bli gammal, hehe. åren bara går, det är faan jobbigt. vad har jag gjort för någon nytta i mitt liv? Nä man kanske ska börja tänka om lite och inte låta dagarna bara försvinna, försöka bli något och någon. Nä nu känner jag för o sova, somnade i soffa här förut, fy faan vad jag var trött då, jag var så där obehagligt trött. Hoppas ni har haft en rolig kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0